Տարեվերջյան ամփոփում

Ո՞րն է քո սիրելի վայրը կրթահամալիրում:

Իմ սիրելի վայրը կրթահամալիրում մեր դասարանն է։

 

Ո՞վ է դպրոցի քո ամենալավ ընկերուհին կամ ընկերը, որ միշտ քեզ օգնել է:

Իմ ամենալավ ընկերը Տիգրանն է։

 

Ո՞րն էր այս տարվա ամենասիրելի նախագիծը։ Պատմիր այդ նախագծի մասին: Կցիր նաև հղումը։

Իմ ամենասիրելի նագիծը հանելուկներն են։

 

Ի՞նչ  գրքեր ես կարդացել այս ուսումնական տարվա ընթացքում։

Իմ կարդացած գիրքը այս ուսումնական տարվա ընթացքում Թոմ Գեյցի արկածներն են։

 

Ո՞րն է այս տարվա քո սովորած ամենասիրելի բանաստեղծությունը:

Իմ սիրած բանաստեղծությունը Երկու սև ամպն է։

 

Ո՞րն էր այս տարվա քո սիրելի առարկան։

Իմ սիրած դասը մաթեմատիկան է։

 

Ո՞ր օտար  լեզվին ես ավելի լավ տիրապետում։

Ես լավ եմ տիրապետում ռուսերեն լեզվին։

 

Որո՞նք են բլոգում տեղադրած քո հաջող նյութերը:

Մի հաջող նյութն է Հայաստանի լեռները նյութը։

 

 

Ի՞նչ ճամփորդությունների ես մասնակցել այս տարվա ընթացքում։

Ես մասնակցել եմ Գյումրի ճամփարդությունը։

 

Ո՞րն է այս տարվա ամենասիրած օրը։

Այս տարվա ամենասիրված օրը մարտի 28-ն է՝ իմ ծննդյան դարեդարձը։

 

Ո՞րն է այս տարվա չսիրած կամ անհաջող օրը։

Այս տարի իմ բոլոր օրերը հաջող էին։

 

Ո՞րն է քո ամենահետաքրքիր նյութը բլոգում։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Իմ բլոգում ամենահետաքրքիր նյութն Ի՞նչ է նեկտոնը։

 

Ո՞րն է քո ամենաանհետաքրքիր նյութը բլոգում։ Կցիր նաև նյութի հղումը։

Իմ ամենաանհետաքրքիր նյութն կոչվում է картини։

 

Ի՞նչ կանես  5-րդ դասարանում, որ չես արել 4-րդ դասարանում:

Ես 5-րդ դասարանում կգնամ սպորտի։

 

Ինչո՞ւ ես գալիս դպրոց:

Ես գալիս եմ դպրոց, որ սովորեմ։

 

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *