Ձախորդ մարդկանց հայտարարություններ

Բարև Ձեզ

Ես անհաջողակ Սոնափն եմ

Ես հայտարարում եմ այսօրվանից լինելու եմ ամենահաջողակ մարդը Հայաստանում։

Առաջին՝ ես միշտ մտածում էի, թե գիտեմ ամեն ինչ և ինձ սովորել պետք չէ։ Ես որոշել եմ շարունակ սովորելու եմ նոր բաներ։

Երկրորդ՝ ես երբ ընկնում էի փորձանքի մեջ բոլորին մեղադրում էի, բացի ինձանից։

Այսoրվանից ես գիտակցում եմ, որ իմ անհաջողություններում ես եմ մեղավոր և պատասխանատվությունը վերցնում եմ ինձ վրա։

Երրորդ՝ ես միշտ նեղանում եմ։ Ես իմ ընկերներից ներողոթյուն եմ խնդրում և հույսով եմ, որ կշարունակենք լինել լավ ընկերներ։

Չորրորդ՝ ես միշտ հետաձգում եմ ամեն ինչ, շատ եմ մտածում, երազում և ծրագրեր կապում, բայց չեմ իրականացնում։ Այսուհետ գնահատելով իմ ժամանակը, սկսելու եմ պայքարել իմ երազանքներին հասնելու համար։

ՀԱՋՈՂԱԿ ՍՈՆԱՓ

Добавить комментарий

Ваш e-mail не будет опубликован. Обязательные поля помечены *